*** أكـــــــــــيــــــد بــــــــــكــــــــره أحـــــــلــــــى ***
اهلا وسهلا ايه النور دا نورتنا والله لوانت من اصحبنا يلا بسرعه اعمل دخول وحشتنا يا عم ايه دا ولو عايز تبقى صاحبنا اعمل تسجيل يلا مش عايز تصاحبنا ولا ايه؟!

.....شعور غريب....

.....شعور غريب....

مُساهمة من طرف *AMIRA* في الثلاثاء يوليو 27, 2010 6:41 am

شعور غريب

شعور غريب ومخيف أنك تبقى مش حاسس بأى حاجه ..لا حاجه قادره تفرحك .. ولا حاجه ممكن تزعلك .. لا أنت فرحان لحد ولازعلان على حد لا عارف تحب ولا قادر تكره .. حاسه أنى مش عايشه .. ما فيش أى حساس بأى حاجه .. بعد ما كنت أشوف ضحكة طفل ابكى أحس ان الدنيا كلها بتضحك .. وأشوف دمعته أبكى معاه ..بقيت مش حاسه بأى أحساس .. لا حاسه أنى عملت حاجة غلط .. ولا واثقة أنى ماشيه صح .. النيا متشقلبه عندى ... قوق تحت و تحت فوق ..لا ضحكه بضحكها من قلبى .. ولا دمعه قادرة تنزل من عينى .. أول مره أحس أن عندى قلب .. مش عشان بيدق بس عشان بقى زى الحجر فى صدرى . حاسه بيه أوى .. مقبوض على طول .. مش قادرة اتنفس منه .. حاسه أنى بتخنق . . بغرق ..
[كل اللى قادره أعمله كل كام يوم أبكى على حاجات راحت منى انا مش عرفاها .. وأسأل نفسى ليه قلبى جمد كده .. ازاى بقى قاسى كده .. مين موته بعد ما كان صاحى وبيدق .. كان مالى الدنيا حب وفرح وبكى .. كان يفرح ويزعل ويغير ويحب ويدق ويضحك .. بس مات .. قسى ... جمد .. تاه منى .. بس عايزاه يرجع .. محتاجاه أوى .. أحس زى الأول .... أفرح ... أبكى....... احب ..

*AMIRA*
Admin
Admin

انثى

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://bokraa7lla.ahlamuntada.com

رد

مُساهمة من طرف sasa_neno في الأربعاء يوليو 28, 2010 7:42 pm

فعلا شعور صعب جد جدا ان الواحد مننا يحسه وفي ناس للاسف بتبقي اخده

علي كده قلوبها قاسيه حجر و الخ الخ

موضوع مميز يا اميرة والله وده العادي بتاعك ان مواضيعك كلها مميزة جدا

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
sasa_neno