*** أكـــــــــــيــــــد بــــــــــكــــــــره أحـــــــلــــــى ***
اهلا وسهلا ايه النور دا نورتنا والله لوانت من اصحبنا يلا بسرعه اعمل دخول وحشتنا يا عم ايه دا ولو عايز تبقى صاحبنا اعمل تسجيل يلا مش عايز تصاحبنا ولا ايه؟!

نكت نكت نكت

نكت نكت نكت

مُساهمة من طرف sasa_neno في الأحد فبراير 07, 2010 2:37 am

بلدياتنا فتح محل انابيب غاز .. فجر اسطوانتين غاز فى وسط البلد دعاية ---- مرة واحد بلدياتنا وقع من الدور العاشر شنبه اتجزع

مرة أربعة بلدياتنا راحوا فرح .. الأول:- نقط بخمسة جنيه و ضرب طلقة رصاص ..الثانى:- نقط بعشرة جنيه و ضرب طلقتين ..الثالث:- نقط بخمستاشر جنيه و ضرب 3 طلقات ..أبوهم الراجل الكبير بقى عايز يعمل منظر راح منقط بـ ميت جنيه و رمي قنبلة!!!

واحدة صعيدية رماها زوجها من الدور الثالت طلعتله وقالتله بلاش الهزار التقيل ده يا هريدى

واحد رخم دخل مطعم وطلب واحد مشوي وواحد عصير وواحد رز و واحد سلطه خضره و واحد يدفع الحساب ----- الشحات لما بيعطس بيقول ايه ? هـــــــاتـــ شلن

مره اتنين اعدين يحششوا طينه واحد قال للتانى تصدق انا شيفك تلاته والتانى قالو وانا شيفك اربعه واختلفوا مين شايف التانى قالو احنا نروح لكبير المحششين وراحو للكبير وقالولو كذا كذا قالهم : بقى ده كلام يا جماعه ? الناس الملمومه دى كلها علشان المشكله البسيطه دى

مرة واحد غبي راح يخطب فوالد العروسة بيقولة احنا عايزين مهر عشرين الف جنية قام الغبي قالة لية دا انا قدامي واحدة على خمس تلاف وحامل

واحد بلديتنا مسافر برة بعثه فا صحابه قالوله ان اكل بره كله غير صالح للاكل فا اقترحه عليه ياخد معاه ثلاث زلع مش ونصحوه انه يسمى قبل الاكل لاحسن اشيطان ياكل معاه فا جه اول سنه فتح اول زلعة ونسى يسمى وتانى سنه تانى زلعه ونسى يسمى تالت سنه لسة هياكل اهو .. طلعله الشيطان و قاله ابوس ايدك سمى صدرى اتحرق

سوداني جاله ولد أبيض عيونه زرق شعره أشقر سماه...

تلاتة ركبوا طيارة ...واحد بلدياتنا و واحد فرنساوي و واحد امريكاني جت المضيفة :"تشرب ايه يا فندم" رد الامريكاني قالها اشرب مانجة يا مانجا و رد الافرنساوي اشرب فراولة يا فراولة و رد بلدياتنا اشرب لبن يا داموسة

واحد راح للدكتور بيحكى له عن حالته وبيقول انا كل يوم باصحى الآقى نفسى مندهش كل مرة بأ صحى الآقى نفسى مندهش .. راح الدكتور كاتبله على علاج فصحى تانى يوم لقى نفسة مش مندهش ............. فإندهش

مرة واحد ميكانيكى اشترى سرير نام تحته ** مره اثنين مديرين راحوا يصيفوا مدير عام ومدير غرق

واحد ندل عينوه رئيس الشرطة أول حاجة عملها غير رقم الطوارئ من 122 إلى 65876945364687

مره طالبه مشاغبه المدرس اشتكاها للمدير المدير بعتلها قال لها "عملتى ايه?" قالت له "ولا حاحه رميت ورده من الشباك" قال "بس كده?" قالتله "اه" .. بعد شويه لقى طالبه مدغدغه ومكسره سالها "ايه الى عمل فيكى كده?" قالت له "انا ورده الى اترميت من الشباك."

واحد غبى قوى حكموا عليه بالاعدام.. بعد ما علقوه فى المشنقه قعد يشاور ويخبط بأيده ورجليه ففكروه عاوز يقول حاجه مهمه.. ففكوه ونزلوه بسرعه.... فبص لهم وقالهم: ياجزم كنت هتخنق

مرة واحد بيسألوه ايه سر الرومانسية اللى انت فيها مع مراتك على طول?? قال لهم اصل احنا محافظين من زمان على عادة رائعة بنروح نتعشى فى مطعم رومانسى مرتين فى الأسبوع .... انا يوم التلات وهى يوم الخميس

مسطول راح المحكمه القاضى بيسأله انت متجوز مين?قاله متجوز واحده ست القاضى:انت بتهرج هو فى حد بيتجوز واحد راجل المسطول:اه اختى

واحد كريم اوى انحرق بيته ولما جت المطافي حلف عليهم ما يحطوا ايديهم فى اى حاجه لحد مايشربوا الشاى

واد مسطول قاعد فى امتحان لغة عربية جاله سؤال فى النحو : ادخل إن فى جملة .. فكتب : ذهبت الى المحل واشتريت إن سبعين

اثنين بلدياتنا كانوا في صحراء قابلهم اسد واحد رمى الاسد بطوبة وهرب التاني مهربش قاله صاحبة مبتهربش ليه ? قاله هو انا الى رميت الطوبة

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
sasa_neno
مشرف عام
مشرف عام

ذكر

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

رد: نكت نكت نكت

مُساهمة من طرف omartreka22 في الإثنين فبراير 08, 2010 3:28 am

ايه الجمال ده

omartreka22

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

رد: نكت نكت نكت